Ripple XRP fiyat faktörleri

Bugün dünyada var olan her mal ve hizmet için fiyat, pazar büyüklüğü ve katılma istekliliği için önemli bir belirleyici faktördür. Bu nedenle, bu malların fiyatı bir dizi faktörden etkilenme eğilimindedir. Mevcut tüm geleneksel finansal piyasalardaki standart yorum, fiyatın, bir emtia, hisse senedi davranışının arkasındaki itici güçler veya mevcut herhangi bir finansal araç hakkında bilmeniz gereken her şeyi anlatan tek veri olmasıdır. Bununla ilgili çok fazla anlaşmazlık olmasına rağmen, fiyatın tüm pazarları yönlendirdiği ve hala kâr elde edip etmediğinizi veya biraz para kaybettiğinizi tek başına belirlediği gerçeği hala devam ediyor. Dijital para birimi de bunun dışında bırakılamaz. Nitekim fiyat birçok dijital para birimine sahip olma isteğini büyük ölçüde belirler, bu nedenle, dijital para fiyatında bir spot ışığının olması beklenir. Çoğu dijital para birimi, merkezi olmayan yapıları nedeniyle, dijital para ekonomisini rahatsız eden fiyatın oynaklığından sorumlu birçok fiyat faktörüne sahiptir. Ripple, merkezi olmayan bir dijital para birimi değildir. Blok zinciri teknolojisi kullanarak çalışan bir token kullansa da, paranın faaliyetleri hala Ripple laboratuvarları tarafından kontrol edilmektedir. 

Entrepreneur, Idea, Competence, Vision

Mevcut dijital paraların çoğu büyük ölçüde değişkendir, günler süren kayıp ve kazançlar yaşarlar. Örneğin, Kasım 2018 civarında, en iyi paraların çoğu çift haneli kayıplarla karşılaştı, ancak Ripple XRP hala belirli günlerde kazanç kaydetmeyi başardı. Bu nedenle, Ripple’ın dijital para merdivenine tırmanmasına yardımcı oldu, o zamanki gibi en değerli ikinci dijital para birimini zirveye çıkardı. Bitcoin şu anda olduğu gibi en çok rağbet gören para olmasına rağmen, Ripple XRP, var olan en iyi dijital paralardan biri olarak yerini koruma konusunda iyi durumda. Ayrıca, Ripple doğası gereği merkezi olmamasından dolayı ve diğer paralardan farklı bir şekilde çalıştığı için, farklı fiyat faktörlerine sahip olması da doğaldır. Ripple’ın, bireylerden ziyade finansal kurumlara büyük fayda sağlamak için modellenen operasyonları ile diğer dijital paralardan farklı bir hedef kitlesi var. 

Ripple Fiyatını Belirleyen Faktörler 

Medya Yutturmacası:

Dijital para dünyasında, medya çok önemli bir rol oynar. Eleştirel bir şekilde ele alınırsa, bir projenin aldığı dikkat ile bunun sonucu arasında bir ilişki kurulabilir. Ripple hiçbir zaman bir istisna olmadı. Belirli dijital para birimlerinin arkasındaki ekipler, paralara dikkat çekmek için medyanın gücünü kullanıyor. Ripple, bir şirket olarak finans uzmanlarının ve pazarlama açısından iyi hareket eden kişilerin bir kombinasyonudur. Finansal kurumlar ve diğer hedef müşterilerle stratejik ortaklıklar kurarak, Ripple’ın fiyatının artırılması gerekiyor. 

Ripple’ın teknolojik arka planı

Ripple’ın benimsediği teknolojinin yeni aşaması, fiyatının itici gücüdür. Moreso, kurumsal kabulü üzerinde çalışmanın yanı sıra, ödeme göndermek ve almak için bir ağ oluşturmak için çalışıyor. Ripple ağı, sınırlar ötesine anlık para transferi gerçekleştirebilir ve XRP tokeni kullanır. Bu sayede money gram ve Santander gibi önde gelen finansal kurumlar altyapısını sistemlerine uyarladılar. Bu kabul Ripple’ın fiyatını yönlendirecek ve kimin bilir, yakında Ripple’ın uluslararası işlemler için tek para birimi olacağına tanık olabiliriz.